+371 23 999 699   info@energoserviss.lv

Biežāk uzdotie jautājumi

Neizdevās atrast atbildi? Sazinieties ar mūsu speciālistiem!

Informācija par rēķiniem / Namu pārzinis

Informācija par rēķiniem:
+371 23 999 699

Namu pārzinis:
+371 28 887 649

Diennakts avārijas dienests​

67 291 610

Siltumapgādes, ūdensapgādes, kanalizācijas sistēmas, elektrotīklu bojājumu u.c. bojājumu gadījumos.

Kuros datumos tiek izsūtīti ikmēneša rēķini?

Ikmēneša pārvaldīšanas un saņemto komunālo pakalpojumu rēķini tiek sagatavoti un izsūtīti katra mēneša 12.-20. datumā. Gadījumā, ja Jūs līdz 25. datumam kārtējo rēķinu neesat saņēmuši, lūdzam zvanīt un informēt par to.

Kā un kur var apmaksāt ikmēneša rēķinus?

Ikmēneša pārvaldīšanas un saņemto komunālo pakalpojumu rēķinus Jūs varat apmaksāt:

  • Skaidrā naudā vai veicot naudas pārskaitījumu jebkurā Latvijas komercbankā;
  • Skaidrā naudā vai veicot naudas pārskaitījumu jebkurā VAS „Latvijas Pasts” filiālē ;
  • Veicot naudas pārskaitījumu internetbankā;
  • jebkurā SIA „Maxima Latvija” veikalā.

Vai SIA „Energoserviss” kā maksājuma saņēmēja rekvizīti:

SIA “Energoserviss”
Reģ. Nr. 40103639934
Adrese: Dēļu iela 4, Rīga, LV -1004
Banka: AS Swedbank
Kods: HABALV22
Konts: LV17HABA0551044193493

Apmaksājot rēķinu, maksājuma mērķī jānorāda personas rēķina numurs.

Ikmēneša rēķinu saņemšanas iespējas
  • Saņemt rēķinu elektroniski (iesniedzot e-pasta adresi).
  • Saņemt rēķinu pasta kastītē papīra formātā.
Kādā termiņā ir jāveic ikmēneša rēķina apmaksa?

Rēķina apmaksa jāveic rēķinā norādītajā termiņā.

Apmaksa tiek uzskatīta par saņemtu ar tās ienākšanu uzņēmuma norādītajā bankas kontā.

Kāda ir ūdens skaitītāju rādījumu ziņošanas kārtība?
  1. Ievietot dzīvojamās mājas pastkastītē (Pārvaldnieka) no 27.-3. datumam.
  2. Reģistrējoties klientu portālā: mans.energoserviss.lv/ (pēc pirmo rēķinu saņemšanas).
Klientu portāla instrukcija